lørdag 4. april 2015

Aktivitet sammen med barna.

Det er så godt å endelig klare å være aktiv samme med barna igjen. Jeg har ikke helt fått det til etter ulykken min i sommer, etter ferie på høyfjellet og fine turdager nå i påsken, kom jeg på hva jeg har savnet å gjøre sammen med barna mine når vi har fri. Barna har nok ikke savnet dette like mye som meg, for de ser ut til å klare å tilpasse seg hva som helst. Jeg har liksom ikke hatt helt troen på at jeg skulle klare å gå tur i skog og fjell med ungene igjen, men det er på tide å være positiv nå, for jeg sitter her i skrivende stund å føler meg så herlig trenings-trøtt (god følelse) etter å hatt barna med på Storeknappen.
I går var vi på Gamleskulen, det er også en fin liten skogstur i nærområdet vårt. Barna ønsker faktisk å gå mer på tur, de vil på fjellet. så vi planlegger en langtur i morgen, og jeg ber til vår skaper om at min dårlige fot klarer dette, for jeg vil ikke legge demper på denne voksende tur og mestringsgleden for både mor og barn nå.
ALDRI MER  JEG KLARER IKKE...
Heretter skal jeg være positiv, for jeg er jo liksom er forbilde for mine barn da......


Ha en fortsatt fin påske
Klem fra stolt HØNEMOR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar