fredag 3. april 2015

Ny utfordring og nye rutiner..

RUTINER OG REGLER. 
Jeg vil bruke litt tid på å lage meg gode rutiner og regler. Jeg vil prøve  å fjerne uvaner, og lære meg nye vaner som er bedre for meg.
Jeg bruker for mye tid på sosiale medier i form av chatting, snapchat og Facebook. Det følels som om jeg er avhengig av det, og jeg føler meg sliten av hele iphonen min. Jeg synes selv jeg lottlegger for mye av livet litt, og det til folk som kanskje ikke hilser på meg på butikken en gang. Jeg blir skikkelig irritert når jeg ikke for svar på et snapilde jeg har sendt ut, og sjekker ofte om folk liker det jeg legger ut. Nei, dette vil jeg slutte med, for det stjeler fokuset mitt fra hva som virkelig er viktig i livet mitt. Alt sammen skaper i hvert fall mer stress enn det som er nødvendig. 
Såååååååååååååååååå på denne veien min ned i vekt, tror jeg at jeg trenger nye rutiner, og regler. For å klare det.For alt henger jo sammen.... og jeg vi ikke strekke meg mer for å fremstå som noe annet enn et jeg er, og jeg trenger virkelig å finne ut av nettopp det. Jeg må konsentrere meg heltl og fullt om mine barn hus og hjem, jobben min, treningen min og maten jeg skal spise. Noe mer enn det klarer jeg ikke.
Så jeg utfordrer meg sel nå til å legge ned iphonen, med alt det som befinner seg inne i den... bare la den ligge liksom.... det må jo gå an det vel???
EG MÅ KONSENTRERE MEG OM Å BLI LETTERE NO, HAR FOR MYE KILO Å DRASSE PÅ

#ned30kg
#minutfordring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar