torsdag 22. desember 2016

10 kg ned💪❤😘

Hei. 
Dette er en lykkelig lillelillejulaften kveld!! Har vært på Roedevekten og gått ned 1,4 kg siden forrige torsdag.
Dette gir et totalt vekttap på 10,5 kg siden kursstart i høst og jeg har nå gått ned ca 54 kg siden jeg var på mitt tyngste i år 2002! 
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er på god vei til å kunne påstå at jeg har gjennomført en livsstilsendring nå. Små tilbakefall har jeg hatt og jeg tror nok at jeg kan oppleve det fremover også. Dette tar tid å etablere, men nå vet jeg hva som skal til! 
Jeg tar juleferie i morgen , sammen med mine barn og min familie. Men jeg tar ikke ferie fra matglede, treningsglede og min positive tankegang og humør. Jeg har som realistisk mål å ikke gå opp i vekt i julen, helst gå ned et halvt kg.. men jeh vet at vekten min svinger, jeg elsker å trene tungt og da må jeg ta med i prosessen at kiloene går seigere av. Jeg trenger å ta noen tinge løft i blandt for å føle meg sterk

Gleder meg til jul, og til veien videre. 

Juleklem fra Marianne . 

PS! Lurer på hva som blir min trivselsvekt ... har hørt at de med stor muskelmasse ofte kan ha en litt høyere bmi enn det som er "anbefalt". Spennende prosess dette. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar