onsdag 14. desember 2016

Be cool -på tide å bli stolt igjen

Hei. 

Jeg merker at jeg har gått å surmult en periode nå. Ikke klagd høylytt og til plage for andre kanskje, men litt sånn fornærmet eller småsur sånn innvendig !! 
Jeg synes liksom "alle" koser seg så voldsomt nå, og jeg føler meg liksom litt utenfor ? Litt snytt? Litt ensom ?? 

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Ikke det at jeg ikke føler at jeg er sosial nok, jeg har ikke "isolert" meg fra samfunnet sånn fysisk sett, men, jeg har tatt avstand fra frådsing/overspising  kaker, snop, og generelt mat jeg ikke tåler lengre. Jeg har vært tilstede på mye, men jeg har vært meget oppmerksom på lukter og sorter av "den forbudte maten ". Og så har jeg gradvis blitt mer og mer sur, men HALLO??? sur? jeg burde jo heller vært stolt?!?!???!!! For jeg har jo gjort det beste for meg!! Jeg har klart å stå i mot det som alltid har ødelagt så mye for meg! Jeg går ned i vekt i en tid jeg tidligere har lagt voldsomt på meg!! Så fyyyyy meg som surmuler !!! 
Det er rett og slett megakult at jeg gjør og mestrer dette nå, men kanskje kroppen min forventer noe annet?? 
På tide å slippe fram stoltheten igjen, og stole på Grete Roede og Roedemetoden!! Jeg vet jo hva som er rett for meg og at jeg har alt  å vinne på å holde meg til planen og fokusere på målet. 
Sukkeravhengighet skal en ikke spøke med i denne søte juletid❤️🎅

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar