fredag 16. desember 2016

Unnskyld ❤

Kjære Roedemetoden ❤
Jeg er så flau, og føler meg litt dum,
 har tenkt meg om nå, for mine handlinger gjorde meg litt stum. 
Jeg atter en gang hatt for stort kaloriunderskudd, og da stopper vekttapet opp, 
slik er jeg sammenskrudd.
Så hvorfor prøver jeg å finne en annen metode, når jeg vet at det eneste som fungerer for meg er Grete Roede?
Hvorfor tror jeg fortsatt at jeg vet best, på tide å stige ned fra min "høye hest "!!
Ja, unnskyld kjære Roede for min dumhet og min feil, 
men nå er jeg "tilbake" og julbler mot mitt speil .
Jeg tar de hensyn jeg trenger, men metoden den er satt, det er oss to for alltid, tilgi meg kjære skatt!! 

Så nå kan jeg endelig planlegge jul,
 en uke til det starter, og jeg gleder meg i skjul😂. 
For til nå var det til stressende med fristelser og "behov" for å stappe i meg feil mat, 
jeg har stått i mot så det holder og har ikke vært lat. 

Så jeg gleder meg til julefeiring for jeg vet at når jeg teller kalorier og har en plan, kan jeg 1januar stolt si, at å holde vekten i julen går faktisk an👍💪🏅. 


Gleder meg til å spise litt mer, og i hvert fall nok, nå er jeg ferdig med å gi kroppen sånne selvkomponerte sjokk! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar