torsdag 1. desember 2016

ALDRI MER

God kveld!! 
Etter å har vært på kveldens veiemøte på Grete Roede kurs, har jeg egentlig bare to ord å si: ALDRI MER!!
Aldri mer 2-sifret på vekten!!! Jeg har vært langt over 100 kg så lenge jeg kan huske, ja, siden før tenårene startet!
 Det er lenge!! Det er over halve livet mitt... det er på mange måter en vond og vanskelig tid som ligger bak meg nå!
Og jeg er hoppende glad, og fast bestemt på at min livsstilsendring er kommet for å bli!! Jeg har nådd et delmål jeg trodde var umulig å nå, hadde liksom gitt opp. Men det eneste jeg egentlig har gitt opp, er det å gi opp. 
Alt er mulig med Roedemetoden, det er fasiten på utfordringen, 
og det er lettere sammen ❤️

Som en suksessrik kursdeltaker sa i kveld, det er veldig motiverende å gå ned i vekt i en tid der folk flest går opp!! 

Gid adventstid kjære lesere💪❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar