torsdag 22. desember 2016

Frisk og funksjonell đŸ„‡

KjĂŠre Max Fitness. 
(Personale og reglene) 

Til jul i 2015 (for ett Ă„r siden) var jeg opertert i ankel for andre gang, og etter nesten halvannet Ă„r med smerter kjente jeg pĂ„ fĂžlelsen av Ă„ ville gi opp trening. Jeg sendte melding til dere om at jeg ville avslutte medlemskapet mitt umiddelbart siden jeg aldri mer kom til Ă„ trene likevel. Dette var ikke mulig , for regler er regler , og har en signert en kontrakt for ett Ă„r, sĂ„ er en medlem det Ă„ret. 
Eier av treningssenteret (selveste PresidentenđŸ’Ș😁) svarte meg pĂ„ min melding at jeg kunne fĂ„ "fryse " medlemskapet til jeg var pĂ„ beina igjen. Og det gjorde jeg da. I mars i Ă„r kunne jeg sette fra meg krykkene, men etter sĂ„pass lenge skadet og pĂ„ krykker hadde jeg et stort behov for Ă„ trene opp kroppen igjen, fĂ„ den funksjonell og sterk. Jeg hadde lite styrke i beina og dĂ„rlig balanse, temmelig skreiv i ganglaget og grusomt stiv og stĂžl. Det stod litt dĂ„rlig til med denne damen altsĂ„. 
SĂ„Ă„Ă„ jeg fikk "tint" opp igjen medlemskapet og kunne starte min opptrening for Ă„ komme meg tilbake til livet mitt liksom. 
Og ofte nĂ„r jeg nĂ„ trener og kjenner hvor godt jeg fungerer i min hverdag blir jeg sĂ„ takknemlig for at det ikke var mulig Ă„ fĂ„ gi opp da smertene tok overhĂ„nd for en fornuftig tankegang. 
Jeg elsker Ă„ trene nĂ„, og gjĂžr det sĂ„ mye som jeg vil!! 
SĂ„ dermed sier jeg igjen, tusen takk Max Fitness! Og takk for stĂžtte og oppmuntrende kommentarer underveis . Glad dere finnes. ❤đŸ’ȘđŸ‹đŸ„‡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar