lørdag 4. oktober 2014

IKKE LES DETTE. INNEHOLDER SYTING OG KLAGING.

ADVARSEL
ikke knekk ankelen
ikke tro at tre måneder pluss pluss er lite
ikke tro at det hjelper å tenke positivt
ikke når en er så lei av krykker,

Jeg liker ikke denne skaden lenge, og den liker ikke meg. '
Prøver å gjøre det "beste" ut av situasjonen, 
det hjelper ikke.
Jeg er lei av å gjøre det beste, jeg er lei av å være flink .
Jeg vil ikke ha denne skaden mer!!!!
jeg har lyst å gi opp ett eller annet, lyst å gi opp å imponere.tror dette er bare en dårlig dag, en liten "hump" på veien, men ejg er ikke interessert i å late som om jeg er så glad for at dette har skjedd. Det skulle ikke skje, det var helt unødvendig. 
 Går på "tur", sykler forsiktig, svømt en gang i basseng... Men jeg har vondt i foten, jeg har vondt pga mye bruk av krykker. Jeg er så lei av å ha vondt. Jeg er så lei av å syte
 ingen kommer til å gidde å lese dette, ingen LIKER syting... Men det er ikke mitt problem. 

Hilsen Marianne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar