fredag 31. oktober 2014

Noe hemmelig og gøy

Føler liksom litt for å skrive mellom linjene i kveld... hvis det går an. For eg har fått en vill ide. I morgen starte eg liksom på en ny måned, det tror eg kanskje alle gjør. Men for meg er det også en ny måned med sykemelding, for denne foten er ikke nok nok for mitt arbeid ennå... Så det er fortsatt opptrening og tålmodighet som gjelder. Og jeg er nødt ti å gjøre noe som jeg synes er gøy, sånn at jeg ikke atter en gang begynner å furte og klage, det er jo bare en plage.



Og jeg vil ikke skrive om hva jeg skal ha det morro med ennå, for jeg vet jo faktisk ikke om det blir så gøy, men ideen gjør at jeg plutselig føler at det kan bli fint å være hjemme en måned til.
 Eg vet ka som før har gjort meg glad, og ka som ikkje har gjort meg glad. FERDG MED NETT OG EDDEKOPPER JAFFAL, ÆSJ OG UÆÆÆÆÆ

SÅ eg vil fortsette med det som gjør meg glad, og droppe det som gjør meg trist.
 Guri meg kor enkelt dette er no, bare å gjennomføre. Og når november er ferdig vet eg om det var gøy, og om det var lurt, og om eg vil gjøre det igjen eller fortelle ka eg har gjort...
Eg kan jo ikkje bare trene og trene hee tiden heller, det finnes sikkert mer her i livet å kose seg med.
Treningen må jo følge foten sin kompetanse liksom, og uansett hvordan jeg vrir og vender på dette med foten så ER den svak, dårlig og lite god. Jeg må finne meg i det, og rett og slett fokusere på noe som er gøy, for meg
 Jeg har opplevd mye fint men også mye kjedelig og dumt, så jeg vet hvilke skritt jeg skal ta i hvilken retning for å få meg selv på rett vei.
Nyskjerrig på ka eg skal gjøre no? Eg og .

Snakkes...
HAPPY HALLOWEEN











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar