torsdag 27. oktober 2016

Ny kurskveld

God morgen 
I går var det kurskveld med Grete Roede. Denne kvelden er på mange måter blitt en sånn "hellig" kveld! Det prioriteres foran alt! Ikke alltid så lett å sette seg selv først, men dette må jeg gjøre for å gjennomføre. Sykdom eller død er det eneste som kam hindre meg å komme til møtene (he he, harde ord). Men så viktig føler jeg at dette er for meg. 

Jeg er kjempefornøyd med vektredultatet denne gangen. Ned 1,1 kg siden sist torsdag. Jeg har satt meg et nytt og oppnåelig mål for dette kurset (siden det varer til etter jul) men dette målet har jeg et ønske om å knuse😂😂. 
Jada, no bare fortsetter eg. 
Pusen min Julius er forresten på vei opp i vekt. Han jobber iherdig med å finne VINTERKROPPEN med mer fett på og tjukkere pels for å holde varmen i vinter. Jeg får vel finne fram ull og strikkejakke, for her skal fettet av, uansett årstid. 

Ned 1,1kg og 22 kg igjen til målet. 
Dette blir gøy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar