torsdag 20. oktober 2016

Siste kurskveld og første fortsettelse

God kveld.
Siste kurskveld for dette kurset, og jeg er så utrolig fornøyd, overrasket, klokere og roligere i min sjel. 
(Fra 29 august 2016 til 20 oktober 2016)

Jeg har virkelig oppnådd mer på disse ukene med Roedemetoden enn på mange år!! Ikke at årene før var ille, men vektprosessen stod helt stille. Og når en har en helsemessig altfor høy vekt, blir det utrolig viktig å først og fremst komme i mål med det. På dette kurset gikk vekten min totalt ned 5,7 kg. ❤️❤️❤️
I skrivende stund fryder jeg meg over å være lettere på vekten enn jeg har vært siden før konfirmasjonen (år 1991) og kjenner alt jeg er mer fokusert og målrettet nå enn jeg noen gang har vært. 
Jeg har lært at jeg kan klare å slutte å stresse sånn!! Og at jeg ikke bør trene altfor mye, og at det vanlige sunne norske kostholdet hvor jeg passer på mengde og balanse faktisk er det som er mitt beste . Jeg har jaget "gamle-og negative " Marianne på dør, og holder på å bli kjent med den "nye" Marianne . Hun som fortjenrrbå pynte seg litt, slappe av litt, være glad og fornøyd, og sunn og sprek. Hun som til tider klarer å oppføre seg som en selvsikker og sjøldiggemde dame!! Hun gleder meg meg til å bli enda bedre kjent med i tiden fremover!! 

Gleder meg til fortsettelsen , gjør du? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar