torsdag 6. oktober 2016

Om å leve med trening! (Og ny livsstil)

Hei. 
I alle mine tidligere forsøk på å endre livsstilen min har jeg på mange måter gjort noen feil. Men med Roedemetoden legger jeg merke til ar disse "feilene" egentlig bare er erfaringer! Jeg har lagt listen for høyt og krevd for mye av meg selv, slik at jeg ikke klarer å leve opp til det. Og jeg har dermed ikke nådd målet jeg har satt meg heller. 
(Rask gange i lunsjpausen) 

Jeg har f.eks. krevd at jeg skal trene hardt og brutalt omtrent hver eneste dag, fordi jeg har en tendens til å elske sånne treningsøkter der jeg på en eller annen måte "gruser" meg selv. Men dette er ikke mulig for meg å gjøre alltid , for hverdagen kan være brutalt aktiv nok uten denne harde økten med trening . Men jeg har også erfart at litt trening i hverdagen er utrolig godt for meg!! Og dette er i tråd med Roedemetoden sine anbefalinger og! Endelig har jeg klart å velge rett måte å gjøre dette på!! Jeg koser meg med sunn og god mat/drikke og stresser ikke med å få trene "nok" lengre, jeg bare trener når jeg ser en anledning . 

Snart skal jeg finne ut hvilke "belønningsmåltid" jeg kan våge å unne meg   også av og til. Men, jeg våger ikke røre snop mer, den døren er for alltid lukket for meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar