sĂžndag 9. oktober 2016

Slank i skyggen ?😂

Hei. 
Fikk behov for en sĂ„nn gĂ„/lĂžpetur denne sĂžndagsmorningen!! En umulig rygg/nakke skulle fĂ„ gjennomgĂ„ litt tenkte jeg. 
Solen skinte og jeg fĂžlte meg i fin form, det var liksom litt uvanlig lett Ă„ lĂžpe , jeg liker jo egentlig ikke det, det bare skjedde.. 
Solskinn kaster skygge, og plutselig oppdaget jeg min egen. Jeg brĂ„stopper, og sperret opp Ăžynene , men tenkte, neida, synesbedrag og innbilling.. Men sĂ„ sjekket jeg igjen og la godviljen til . Og Joda, dette er verdt et bilde. Jeg synes skyggen min ser litt slankere ut😂. 
Og for en som alltid har vĂŠrt sĂ„ stor og tung, betyr sĂ„nne tegn som dette utrolig mye for motivasjonen !! 
Banalt rart og enkelt 🙈😃👍. 
Kanskje jeh en dag ikke har noen skygge i det hele tatt?? Eller bare er en skygge av meh selv?? He he, den som gĂ„r ned i vekt fĂ„r se👁👁
Klem fra "skyggen" 

(jada, jeg er normal og litt gal) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar