søndag 2. oktober 2016

Ukens jakt på trimpoeng

Hei. 
Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er flink å overdrive. Og denne uken har jeg på en måte kanskje overdrevet litt min treningsinnsats. Men samtidig synes jeg ikke at jeg har det, jeg har mer bare blitt litt ivrig på det jeg har godt av 
Og det kjennes ut som om jeg har hatt veldig godt av å øke innsatsen på kondisjon i hvert fall...Elipsemaskinen har vært min utfordrende venn denne uken!!  At det er mulig å puste og pese så mye uten å bli anmeldt er ganske rått altså. Bra jeg har vært alene mesteparten av øktene mine.... Jeg er begynt å løfte tungt igjen og. Sånn litt forsiktig , siden jeg har lært meg hvor  min grense går her, på den litt sånn vonde måten kanskje.,, men alt i alt, så har jeg egentlig aldri angret på en utført treningsøkt. Digger å kjenne at formen er stigende, vekten er synkende og humøret litt sånn boblende . Denne livsstilsendringen ved hjelp av Roedemetonden kan jeg virkelig leve med så lenge jeg lever. 

Ukens treningsøkt ble avsluttet med en knallfin/hardt fjelltur til Veten (i åsaneb) sammen med min mor og min søster . Neste ukes trening blir roligere og sånn, for jeg vil ikke kjøre like hardt løp hver dag, da mister jeg fort piffen. 
Trimpoeng denne uke : 32,5
(7 poeng er anbefalt ) dette er registrert fra min aktivitetsklokke, har ikke jukset altså 

Hilsen Marianne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar