fredag 21. oktober 2016

Nye treningsprogram og sånn

Hei.
Feriedag er så digg! 
Og denne dagen gikk med til noe utrolig gøy og utrolig fornuftig . 
Jeg har hatt veiledningstime på Max Fitness (etter å ha valgt å trene etter egen kunnskap i ett års tid). Og i skrivende stund er jeg Knallfornøyd med treningen, sliten, litt skjelven og sulten på mer.

 Det er blitt noen år siden jeg hadde PT time og fikk med det virkelig smaken på trening og nå var det så kjekt med en ny runde. Marianne heter hun som gav meg veiledning i dag. Hun likte jeg! Fint navn har hun, og en unik kunnskap om kropp og trening! Lett å bli glad i denne damen, siden hun pøser på men komplimenter og ros, er engasjert og streng ! Virkelig å anbefale!! 

Overraskelsen ble stor for meg da jeg etter endt treningsøkt ble gjort oppmerksom på at jeg så "beinere" ut i kroppen enn før vi begynte å trene! Dette forteller meg at treningspausen min er over, og at jeg forsiktig og bedre planlagt kan begynne å trene igjen! Bare drive på, uten å overdrive!! Elsker dette her jeg! Bruke trening bare til trening! Jeg har mindre behov for å bruke trening som terapi i hvert fall! For det har jeg gjort i mange år nå, for å bearbeide sorg, sinne, og smerter ! Trening er bra for alt, men det beste er å trene bare for å trene, fordi det er så gøy og så deilig!! 

Svett og glad hilsen fra meg💪❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar