mandag 24. oktober 2016

Pausetrim og kirketrapp 😃

Hei Hey . 
I dag har det vært mandag, og for meg skal det bety treningsfri . Dvs, ingen hard treningsøkt . Men, aktiv synes jeg likevel at jeg skal være, og noen trimpoeng har jeg jo lyst pÃ¥ ogsÃ¥. Arbeidsdagen min kan jo være aktiv nok, men ikke alltid . I dag ville jeg gÃ¥ en rask tur i matpausen min i stedet for Ã¥ sitte pÃ¥ et solfylt pauserom . 
Jeg er sÃ¥ heldig Ã¥ ha et fint og rolig turomrÃ¥de der jeg jobber, den nye kirken har en flott trapp opp og der kunne jeg presse pulsen opp noen hakk da jeg travet avgÃ¥rde pÃ¥ runden min. 30 minutters rask gange resulterte i ca 240 kcal forbrent i følge min aktivitetsklokke . Litt fancy utstyr er sÃ¥ gøy Ã¥ ha. 
Ã… sÃ¥ godt det var med en aktiv pause! Hvile hodet og bare la beina gÃ¥!! Dette kommer til Ã¥ gjentas, pÃ¥ min neste sÃ¥kalte "treningsfrie " dag. En dag uten aktivitet , er en dÃ¥rligere dag enn en dag med aktivitet. 
Jeg ser jeh mer og mer klarer Ã¥ tilrettelegge for meg selv i min nye livsstil. Det er veldig viktig for meg Ã¥ gjøre denne endringen helt levelig slik at jeg ikke vender tilbake til det gamle noensinne. Føler meh sÃ¥ glad nÃ¥, glad bare over Ã¥ være til. Det er gode greier. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar