lørdag 1. oktober 2016

Forandring bør fryde...

Hei og sånn . 
Eg tror kanskje eg mer eller mindre har speilet meg i hele dag... For med ett har jeg fått for meg at det begynner å synes at vekten min går ned og at kroppen blir strammere. Jeg er ikke helt sikker på hva som er riktig her . 
"Var denne toppen så vid sist jeg hadde den på?" Sånne spørsmål dukker stadig opp og da må jeg se.... Og jeg tenke🤔, er jeg virkelig klar for denne forandringen som ikke da bare blir på vekten, men også fysisk synlig?
Vil en annerledes kropp få meg til å reagere og kanskje gi meg før målet er nådd? 
Jeg tror det blir veldig viktig å holde fullt fokus på målet her, være stolt, selvsikker og pynte seg litt underveis. Og virkelig bare glede seg over endringer og resultater!! 
Jeg har tro på at jeg lykkes denne gangen. 
Jeg er sta nok til det. Og endelig ikke alene!! Det er virkelig LETTERE sammen❤️❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar