torsdag 29. september 2016

Veien videre

God morgen!
Ja det mener jeg virkelig ! Jeg har en utrolig god morgen nå. Jeg har gjort alt klart for morgentrening , og en god arbeidsdag . Mat bokser er klar og full v det jeg liker og kroppen min trenger for å fungere godt gjennom arbeidsdagen . 
Jeg har hatt så mange aha-opplevelser de siste ukene!! 
Jeg var overbevist om at jeg måtte være så streng og hard med meg selv for å klare å gjennomføre en vektendring, og har virkelig møtt motgang fra kroppen min i den tiden!! Men inne nå!! Nå spiller jeg og kroppen på LAG!! Jeg har mer hensyn til hvordan jeg føler meg nå, og skal lære meg å ta enda mer hensyn!! Jeg koser meg med sunne matvarer jeg har nektet meg selv så altfor lenge !! Ja,jeg  spiser til og med fullkornspasta, potet og grovt brød!!! Og går ned i vekt, har masse energi, føler meg glad og fornøyd!! Hadde aldri trodd det var så banalt enkelt å leve sunt... Eller? Jeg visste det innerst inne, men hadde det så travel med å få resultater fort... Jeg har jo all verdens tid til å gå ned i vekt 

Nå sitter jeg her å gleder meg til å gå på morgentrening, på jobb og til å ta helg !! Hva helgen bringer har jeg ikke klart for meg ennå , lov å leve "her og nå"!

Men en beslutning er tatt, kan  virke strengt, men det føles ikke sånn for meh: Jeg skal aldri mer spise snop, kaker, kjeks, boller, oa som jeg vet ikke er bra for meh, som jeg bare får en stor HUNGER av! Jeg trenger ikke sånt mer!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar