torsdag 8. september 2016

Første skritt i riktig retning.

2 kg ned på en uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dette trengte jeg!!!! Jada, vet det er "bare vann" og sånt som forsvinner første uken, MEN jeg har ikke gått ned 2 kg på alfor lenge, så nå vet jeg at jeg har gjort noe rett. Så det så. Mitt første kursmøte var veldig kjekt. det var flotte kursdeltagere der, vi er liksom alle i samme båt og kan snakke fritt om våre gleder og sorger. Det er så godt.
 Så da var det verdt det. Å veie mat og registrere. Jeg elsker å ha full kontroll over maten jeg spiser. Gleder meg til fortsettelsen. Dette SKAL jeg aldri mer gi opp.
MIN kjære kursleder Linda er så gøy, og WOW, så dyktig..
 Sier ikke mer. Men det kommer mer foreløpig. Men er utrolig spent på hva hun gjør dersom jeg kommer ned i en "dump" og og blir liggende nede i mine  gamle vaner.... F
La oss håpe at det aldri skjer, men jeg er så glad for å være kommet "hjem". Til gode gamle Roedemetode. Dette er for meg og mange andre det eneste som fungerer NÅ og for alltid.

 Nå må jeg sove. Trøttere enn en slapp gulrot....

2 kg er vekk, 27kg igjen til målet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar