fredag 16. september 2016

Planlegging😌

Hei . 
Nå har jeg tatt meg tid til å planlegge neste ukes middager og matinnkjøp !! Jeg skal bruke tre av oppskriftene i Roedekursboken, og hele familien skal få servert det jeg spiser til middag . Det er jo tross alt vanlig sunn mat som skal lages. Innkjøpene gjennomføres i morgen formiddag. Jeg er ikke så glad i å "storhandle" egentlig men vet at det er både billigere og smartere. Får bare se på det som en enkel og "banal " treningsøkt slik min kjære gode kursleder Linda har lært meg. Og trening, det er jo gøy det😃
Katten min Julius har kontrollert handlelisten og minnet meg på at det må kjøpes kattemat og. Kattene mine vil nemlig ikke følge Roedemetoen. De vil bare spise, kose, sove og jakte.. Åhhhh den som kunne vært en katt...

God helg folkens ❤️


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar