torsdag 15. september 2016

Andre kurskveld med Roedemetoden

Hei. 
Har vært på Roedevekten igjen i kveld. 
Og etter en uke med mye trening og aktivitet , litt sultfølelse på kveldene og en utrolig god mestringsfølelse sier vekten at det fortsatt går rette veien. 
Jeg er stolt!! Og glad !! Og enda mer overbevist over at jeg gjør rett nå
Fornøyd med å være i ferd med å øke kondisjonen min, jeg bruker Utesykling , der er gøy, og uansett hvor bratt motbakken er, går jeh ikke av, jeg fortsetter å trø til toppen er nådd. Utrolig motiverende . Styrketrening får jeg også til, enten hjemme eller på Max Fitness. Det er mulig at jeg trenger litt mer mat når jeg trener såpass mye, for Linda sier at kroppen kan holde på kiloene når en over tid trener veldig mye. Dette skal jeg sjekke nøye i dagene fremover. 
Har fått ny Roedelekse til neste gang, og denne er temmelig utfordrende for meg.  Skriver mer om der en annen dag.

Ned 0,7 kg, totalt vekttap 2,7, ca 26,3 kg igjen til målet!


Klem fra meg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar