søndag 18. september 2016

"All verdens " tid🕣🕗🕠 til å trene?

KHei😃
Jeg vet jeg har tendenser til å overdrive. Og som regel går det gale. Jeg kan like godt innse det, at jeg ikke er helt i balanse kanskje ? Men gjett im det er gøy å overdrive trening... I stedet for spising... Jeg tror egentlig ikke jeg trener for mye eller for lite egentlig... Jeg tror jeg trener akkurat passelig . Passelig for meg. Men kjenner  at når jeg nærmer meg det som ikke er passelig lengre, gir kroppen beskjed. Og dersom jeg ignorerer den beskjeden , ja da går det gale med hele denne madamen... 

Så jeg øver meg mest på å innse at jeg har all verdens tid til trening. 
Resten av mitt liv. 
For trening er jo ferskvare , og går fort ut på dato . 
En kan ikke "leve " på svetten fra forrige uke.... 

Svett klem fra meg😰😴

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar