torsdag 22. september 2016

Opp i vekt og sånn 😓



Hei.
I kveld er jeg egentlig for trist til å skrive noe. Men synes kveldens nederlag også skal dokumenteres. Denne uken har vært skikkelig slitsom. Jeg har konstant vært trøtt og sliten og stanget hodet hardt i mye stress!! Jeg har vært nøye med maten , og roet ned treningsmengden, men trent nok daglig likevel. I går og i dag har jeg hatt en ekkel og tung følelse i kroppen, og i dag hadde jeg lite lyst å gå på Grete Roede kurset . Jeg er nok temmelig redd for å mislykkes i vektprosessen min, og ikke være "flink" mer. Jeg er så redd for at jeg skal gi opp, eller bare gi blaffen! 

Vekten viste at jeg har gått opp 1,8 kg siden forrige torsdag. Selv om jeg har vært "flink", så er dette tydeligvis ikke nok! Jeg må gjøre mer. 
Jeg har faktisk fått til råd å roe ned litt!! Ikke stresse og være snill med meg selv!! Dette er gode råd, som dessverre er litt vanskelig å følge . Men jeg vil likevel gjøre nettopp det. Livsstilsendring er jo mer enn bare mat og trening. Det er andre vaner og uvaner som også må snues og fjernes . På tide å ta tak her og
Så jeg kan ikke la denne ukes elendige vektresultat knekke motet mitt! Jeg må ikke stoppe nå!! 
Men gjett im jeg trenger masse støtte , omsorg og kjærlighet nå!!! Jeg klarer ikke dette alene selvom det er min kamp å kjempe!! Jeg trenger min familie og mine venner! På tidene slutte å være så "ensom"? 
Såååå da er det bestemt, jeg får ikke gi opp!! Jeh skal furte ferdig til i morgen og så skal jeg jammen meg bare smile til kjeften revner!!! 

Godnatt verden 😤
 Opp 1,8 kg, nesten 30 kg igjen til mål. Starting all over again!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar