onsdag 7. september 2016

Trening og sånn -morgentrening er digg

God morgen. 
Sitter i skrivende stund på spinningsykkelen i stuen, klokken er snart halv sju og jeg har " spunnet" i noen minutter nå, pulsen har steget og jeg er varm 😅
Mange av mine venner sier jeg er gal som trener im morningen. Jeg innbiller meg at de egentlig sier at jeg er fantastisk god som trener på morningen.... Men nok om hva andre mener. 
Jeg er alene med mine 5 barn, og når de bor hos meg, vil jeg har mest mulig disponibel tid med de. Da blir det lite tid til egen trening, men jeg er morgenfugl, og rekker å trene før jobb, men barna sover. Dette er en god greie jeg har fått til å fungere, og jeg er fornøyd med det. Skulle det bli en anledning til en økt til (gjerne sammen med barna) er jo dette bare bonus. 
Så nå sitter jeg her å sykler, drikker kaffe og lese litt i kursboken min. Min yngste prinsesse var våken og kunne ta et skrytebilde. 
Ha en fin dag gode folk😃❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar