søndag 4. september 2016

Å gå i fjellet med staver

O
Hei. 
Da jeg leitet etter noe i garderobeskapet hjemme, fikk jeg ett par "gåstaver" i hodet. Og da slo det meg , disse kan jeg jo bruke når jeg gå på tur i fjell? 
Jeg har vært litt sånn "fjellsur" en stund, fordi det er litt vanskelig å gå i terrenget (fjell og sånn) med syndesmoseskruer i ankelen . Det blir temmelig ubehagelig og vondt egentlig. Jeg elsker å gå lange turer i fjellet, men har mer og mer unngått dette med foten. 
I går, på den store "kom deg ut" dagen, med opplett og sol, fikk jeg sjansen til å prøve ut stavgangen... Og det må jeg bare si, det var tungt!!! Men mål oppnådd, det ble bedre for foten!! 
Det er visst god trening for hele kroppen å bruke staver, og dette kommer jeg til å fortsette med fremover . 

Hilsen Marianne 👍💪

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar