søndag 16. oktober 2016

Sunne middager i en travel hverdag.

God søndag folkens. 
Jeg er temmelig fornøyd med meg selv nå. 
Jeg er i en prosess der meg må lære meg å senke skuldrene temmelig mye og puste litt roligere. Og samtidig mestre hverdagen min. Så da har jeg tenkt litt og planlagt mye og gjennomført endel ting som jeg mener kan gjøre det litt lettere for meg og mine barn i uken som kommer. 

Jeg har laget tre sunne middager ferdig i dag, sånn at vi har 
fiskegrateng , skinke-og Makaronigrateng og hverdagslapskaus klar til å varmes opp. Dvs at barna mine lett kan hjelpe til å ha middagen ferdig til jeg kommer hjem fra jobb. Vi har to travle ettermiddager denne uken, to av jentene skal på håndballtrening, og jeg er trener fir det ene laget. Mat må alle "hverdagshelter " ha for å fungere, og nå er jobben gjort og jeg kan hvile meg litt og la den gode selvfølelse IG mestringsfølelse vokse og gro. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar