lørdag 22. oktober 2016

Vondt i magen!! Juhuuu

Jeg har trent sånn kjernemuskulatur i dag. Sånn i mageområdet. Jeg trodde ikke jeg hadde noe magemuskler å skilte med, magen min er på mange måter bare en sånn "deilig gelepudding". 
Årevis med overvekt og 5 barnefødsler har satt sine spor, og jeg har slått meg til ro med at sånn er det. Jeg har sikkert lyst å få operert vekk overflødig hud der når tiden er inne, men fettet må jeg "operere" vekk selv. Men nok om det!
Magemuskler/kjernemusklene må trenes jo eldre en blir, og siden jeg fikk ny inspirasjon til dette nå, har jeg allerede trent på meg en helt herlig gangsperr som gir seg til kjenne hver gang jeg føler for å røre meg litt. Digger denne følelsen! For da vet jeg at treningen er utført slik den skal. Gleder meg til neste økt! Blir ikke lenge til... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar