sĂžndag 2. april 2017

Fiskehelg🐳🐋🩈

Hei. 
Etter inspirasjon fra en av kursdeltagerne pÄ Roedekurset ( hun hadde hatt "fiskeuke") ville jeg ha en helt med et fiskemÄltid hver dag. Skikkelig fisk liksom.
 Jeg har lyst Ă„ bli flinkere Ă„ spise fisk rett og slett, ikke bare i form av fiskeprodukter, men ekte rein fisk liksom. Grete Roede har mange flott oppskrifter , og jeg leste igjennom noen av de for Ă„ fĂ„ litt inspirasjon. Jeg har ikke fulgt noen av oppskriftene til punkt og prikke, men du Ă„ du som jeg har kost meg med disse rettene jeg fikk til Ă„ lage .
(Laks med mandelpotet og cherrytomat)
(Torsk med hjemmelaget potetmos og salat)
Laks og sei med masse grĂžnnsaker)



Min onkel sa alltid at en ble sĂ„ pen av Ă„ spise fisk, han spiste myyye fisk, sa han. HĂ„per han har rett, for jeg har Ăžkt mitt inntak av fiskemat med 100% nĂ„ og kommer ikke til Ă„ stoppe. 
Spennende Ă„ variere matrettene og glad i nye smaker. Satser pĂ„ at fiskerettene blir en vane heretter. 

God natt fra meg, nyfisket og fin🐋

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar