lørdag 29. april 2017

tanker før mitt første 5 km løp

God morgen.
Det er bare noen timer til startskuddet går (hvis de skyter sånn som på TV da..)
Jeg har utrolig mange rare tanker rundt dette løpet, for jeg har jo fram til nå hele tiden avgjort at jeg ikke liker å løpe, jeg kan det ikke og det er ikke noe for en sånn som meg. I morgentimene kjenner jeg på blandede følelser, som jul, bursdag og 17mai på en gang liksom. Jeg er veldig spent og gruegleder meg. 
Jeg har aldri vært med på Bergen City Maraton før. Og i går da jeg hentet startnr og deltagertrøye var jeg mest overrasket over at den t-skjorten faktisk passet til meg, at jeg kan bruke den uten at det er trangt og rart. Jada, mange gamle "tjukkastanker" som dukker opp, og et er veldig dumt i dag når jeg skal utfordre meg selv, og gjøre noe nyt  i livet, være med på en løpefest. For jada, jeg liker jo å løpe. Og jeg tenker at jeg skal klare å komme i mål, sånn innafor tid og sted. Bare håper at ikke alle har pakket sammen og gått hjem når jeg er over målstreken, jeg skal jo bare løpe 5 km, og det er ikke verdens lengste liksom... 
Dette har jeg aldri gjort før, så dette går helt sikkert bra. Bare å få i seg frokosten og komme seg til byen. 
Jeg ønsker meg selv lykke til, og takker alle mine venner som har støttet og oppmuntret meg. Tkk for at dere har troen på meg og mine nye sprell.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar