torsdag 3. november 2016

Aktivitetsplan og målsetting

God morgen 😃☕️
Jeg har fått i oppgave å sette meg et mål og lage en plan for trening og aktivitet. For meg er det ikke noe problem å motivere meg til å trene. Jeg har hatt fokus på å trene litt mindre, i hvert fall vekttrening siden dette til slutt ble er stressmoment for meg. Og stress er ut!!
Men etterhvert som kroppen min har blitt lettere, er det mange ting jeg har lyst å gjøre. Jeg oppdaget tilfeldig en ukjent trang til å jogge. Men det begrenser seg veldig, siden jeg har tre syndesmoseskruer i ankelleddet som hindrer full funksjon og dermed blir jobbing litt vondt i lengden. Men gøy å jogge pittelitt på en gåtur❤️
Ha, så denne planen min tenker jeg at må bli til mens jeg trener. Jeg setter ingen mål ennå, for jeg vet at jeg har lett forbi sette mine mål så høyt at jeg ikke når de. Målet blir foreløpig å bare trene når jeg føler for det? Og ikke få dårlig samvittighet om jeg en dag hviler😴

Jeg elsker trimanbefalingene til Grete Roede, for følger jeg de rådene, kommer jeg Ikke til å bli overtrent, bare sprekere . 
I skrivende stund har jeg sittet her på spinningsykkelen å tråkket rolig, og får gi på litt så pulsen stiger. 

Svett morgenhilsen fra meg😘

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar