torsdag 10. november 2016

Mer mat, ja takk

Halloen
I kveld var det å på nytt la seg veie av Linda, min flotte og dyktige Roededame❤️. 
Min vekt står stille denne uken. Og årsaken er litt morsom og meget lærerik. For jeg fant ut at jeg skulle spise mindre enn min menyanbefaling slik at jeg liksom kunne "fleske" til med et imponerende stort vekttap. Jeg har hatt noen harde treningsøkter og aktive dager også . Og vært vanvittig sulten !! Dersom jeg hadde sagt til Linda hva jeg holdt på ville hun nok sagt at dette var en dum ting å gjøre. For det var det! 
Men jeg er ikke lei meg. For sånne små tabber gir så mye læring for meg. Og min tillittt til Roedemetoden og til Linda,har aldri vært dårlig, men er nå mangedoblet!! Når en gjør dette rett, fungerer det. Og jeg gjør veldig mye rett nå. 
Det gjelder fortsatt å finne balansen, både i trening, kosthold og livet ellers!!jeg er på vei, med store og lette mål i sikte!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar