lørdag 5. november 2016

Lørdagshandel og lørdagskos

Halloen ! 
Da er lørdagshandel unnagjort og viljestyrkeprøven atter en gang bestått. Snop og snacks frister meg ikke lengre , men jeg har en sånn liten skummel stemme som hvisker "lørdagsgodt" ennå. Ligger liksom litt i beinmargen dette å måtte spise snop på lørdager... 
Men jeg gjør ikke dette lengre. Jeg kan jo ikke det. Som tidligere overspiser og "midbruker av snop" er denne døren stengt for alltid for meg. Jeg våger ikke smake en eneste bit! 

Men skal si jeg hadde en aldri så liten haug på handlevognen likevel. Mat må vi jo ha, og dagens innkjøp gjør 
kroppen så glad
Jeg klarer nok ikke spise alt på bilde i dag. Har ikke tenkt å prøve i hvert fall. 

Jeg har også gjort noe jeg har hatt lysr til lenge men ikke fått gjort. 
Jeg har vært på Strilabiblioteket på Frekhaug og lånt noen bøker. Aner ikke om dette er gode bøker, men det vet jeg når jeg har lest de.. 
Dette blir kanskje en ny vinterkos for meg? 
Godt fornøyd med dagens innsats i hvert fall. 
Og lørdag er visst Kjoledag ja. Denne kjolen er blitt litt større mens den hang på vent. Magisk kleshenger??

Hilsen Marianne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar