fredag 25. november 2016

Dagen derpå !

Sitter her å smiler, og hjertet banker så fort. Jeg gikk inn i festlokalet, 
og dermed var det gjort! 

I møtet med kolleger og mange gode venner, ble jeg fylt av den aller beste rusen jeg kjenner. 
Vekk var alle tanker om en kropp som ikke holder mål, usikkerheten forsvant lenge før min aller første "skåååål". 
Nå er det lett å tenke og tolke og tro, 
at det var alkoholen som gjorde at jeg følte meg så god. Så feil kan en ta, for det går faktisk an, og bli fylt av liv og glede når en bare drikker masse vann. 

Av helsemessige grunner som ikke bare gjelder slanking og vekt og kropp, har jeg måttet gjøre viktige valg for at min helse skal være på topp. 
Dessverre, men sånn er det for meg,
 at jeg i min fortid spist på meg en "sykdom" som er ufarlig 
men litt lei. 
Et skadet spiserør, 
som lett kan bli betent, 
gjør at jeg for alltid bare bør spise mat som av min følsomme mage er helt godkjent. 
Jeg slutter å ta sjanser, og ignorere kroppens signaler, og bare lever videre slik Roedemetoden og min lege anbefaler!
(Her gir eg meg med rim)

Så hvis jeg gjør som jeg vil, 
og lager meg nye juletradisjoner med dette som fokus, 
kan dette bli en juletid uten vondt i magen og alt det vonde som følger med. 
Jeg vil la Roedemetoden vise vei, elsker at jeh er på kurs i denne søte juletid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar