lørdag 12. november 2016

Buksen min❤️

God kveld. 
I ettermiddag startet jeg såvidt årets julegavehandel. Greit å bli ferdig med sånt litt raskt da jeg ikke er så glad i shopping egentlig .. trodde jeg. I dag var det ikke jeg som skulle få noe, men merkelig nok fanget blikket mitt et sånt salgsstativ da jeg gikk forbi Kappal... Men siden jeg er i denne vektprosessen nå, venter jeg litt med å kjøpe for mye klær, siden kroppen endrer seg litt og litt...

 På tide å komme til poenget her. Jeg registrerte altså at det var noen buksen til salgs til en latterlig billig penge , og fikk dermed den geniale ideen at jeg skulle kjøpe meg en altfor liten bukse slik at jeg kunne ha den å motivere meg videre i prosessen! 
Som dere ser, er buksen betydelig mindre enn de jeg vanligvis har brukt ett års tid. Jeg brydde meg ikke om å prøve denne altfor småe buksen, det var uansett rett før senteret stengte, og da var det ikke tid. 
Da jeg kom hjem, klarte jeg ikke la være å prøve denne trange buksen. Greit å vite hvor langt det var til denne måloppnåelse liksom., 
Gjett hvor lenge jeg må vente med å bruke den da?? 


Kom igjen!! Gjett??? 

Ikke lenge i det hele tatt!! Den passet!! Og det hadde jeg aldri trodd... så da for motivasjonen heller være at den ikke må bli for trang! Jeg har virkelig aldri i voksen alder hatt en så "vanlig " størrelse på en dongeribukse ... så i kveld blir det feiring, med en diger pose sjokolade, bare til meg.. 

Neida, bare tøyser😂😂😂😂. 
Eg feirer med å sitte å smile, høre på regnet, og bare nyte suksessen.. eg har oppnådd utrolig mye på mange måter.. 
En bukse er et synlig bekreftelse på dette! 
Så selvom vekten stoppet opp denne uken, skjer det store endringer med kroppen som vekten ikke kan se. Dette må jeg ikke glemme mer! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar