torsdag 17. november 2016

Om å stå i mot menn og sånn😋

God kveld!! 
Det er hardt å stå imot menn!! Sånne søte, hvite både harde og myke. Jeg ser på de, hilser på de, men får ikke røre, smake eller lukte ! 
Kakemennene!! Jeg må stå imot ... de er ikke grove nok for meg liksom ... og ingen nøkkelhull... De står ved siden av brødet. Og jeg må gå forbi, i hvert fall nå!!
Jeg må overse, spille kostbar og uinteressert!! Det er bare et spill, en knallhard treningsøkt av viljemuskelen! Hvor lenge vil den muskelen holde, når blir den overspendt og utslitt? Vil den holde juletiden igjennom? NEI!! Ikke hvis jeg fortsetter slik jeg holder på nå! 
(Prøver å stå imot menn ved å holde meg der ved vaskemidlene )
Jeg skulle egentlig ønske at marsipan og kokosboller kakemenn og pepperkaker hadde en sånn fullkornsvariant med nøkkelhull og sunnhetsskala... for då er jo liksom alt greit. Kanskje eg bare skal begynne å spørre etter det?? 
Men altså , jeg er fortsatt altfor streng med meh selv, og det er atter engang ris til egen r... Har gått opp 400 gram, og ser at det er fordi jeg spiser forlite og stresser for mye... hipp hurra for at Rodedemetoden har rom for dette og. Ingenting er ødelagt, jeg skal enkelt og greit bare spise mer, og roe ned kaoset i hodet. 
Såååå med va 25 kg igjen til målet, og 6,4 kg igjen til delmålet , går jeg til ro ved godt mot til å bare fortsette å gjøre mer rett en feil fremover.

Ingen kakemann med i sengen !! 🙈😋😂
God natt❤️❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar