søndag 13. november 2016

På basar😊🎶

Hei. 
I går var det søndag, og basar med korpset som min datter er med i. Selvsagt skulle det spilles og det er så fin å se når avkommet opptrer 😍. Med store forsamlinger og basar følger det mye kos med, og bordet vi satt ved bugnet av muffins, boller og SJOKOLADEKAKE !!! Uææææææææ!! 
For en himmelsk og lokkende duft!! Å så nært og så enkelt å strekke ut en hånd å bare forsyne seg...

Såååå hva gjorde jeg, med hornmusikken syngende i ørene, og SJOKOLADEKAKE duft i nesen, en rumlende mage, og et sug jeg ikke har kjent maken til på lenge??
Jo, jeg tygget tyggis så det smalt i gommene!!! Tyggisklysen ble bare større og større , sukkerfri Extra... 
jeg vant ingenting på verken åresalg eller loddsalg. Men jeg vant kampen mot kaken!! I  Første utfordring i denne kosetiden er det jeg som vinner!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar