fredag 25. november 2016

Julebord, og mat og vekt og sånn..

Kjære lesere!!

Denne uken har jeg gått ned 1,4 kg. 😃💪
Kjempegøy og veldig flott og sånn. 
Idag har jeg hatt sånn feriedag og bare gjort Marianneting (som egentlig er alt og ingenting)
Men det ble ingen shopping, på selveste Black-Friday... eg gidd liksom ikkje sånne ting. 
Men har vasket hus, så det ble 
celan-friday i stedet.

Skal på julebord med jobben i kveld, og har kledd meg og børstet håret for anledningen . Jeg er alltid litt usikker når finkjolen kommer på. Det er da "gamlemarianne" stikker hodet fram... hun er redd hun ikke er fin nok og at hun ser tjukk ut i kjolen. Årets kjole er i EM str jeg aldri har kunnet bruke før, og jeg burde juble av fryd, jage "gamleMarianne" på dør og heller konsentrere meg om å glede meg til en hyggelig kveld med gode vennner og kolleger. 
Jeg tror jeg er klar for å nyte å pynte meg og bare nyte øyeblikket. Godt med en påminnelse om hvordan det var før, siden jeg nå ser at jeg ikke har det slik lengre. 

5,1 kg igjen til delmål 
Det står på tavlen i gangen sånn at jeg ser det før jeh går inn på kjøkkenet 😂❤️





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar