tirsdag 22. november 2016

Indre urovekkende GLEDE?

God morgen . 
Jeg er så urovekkende glad for tiden. Og jeg tror det er fordi jeg har det veldig bra HER og NÅ. Livet er ikke uten utfordringer , og jeg kjenner på at mange rundt meg trenger trøst og støtte. Men, jeg kjenner på en sånn indre glede , indre jubel.. 

Denne gleden har sikkert sin årsak i sunn og god mat, passelig mengde trening og at jeg har lagt bak meg og mer forsonet meg med det som før var tungt, vondt og vanskelig å leve med. 
Lykken kommer altså ikke pga at drømmemannen er dukket opp eller at jeg har vunnet i Lotto ... jeg har rett og slett klart og la min nye livsstil få ta over livet mitt

Dette bildet sier alt... og så har jeg sagt litt til😂

PS!!
Julius er meget MINDFUL når jeg spiser frokost forresten . Han har skjønt det😂❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar