lørdag 19. november 2016

En lørdag i kjelleren....

Hei. 
Etter ønske fra en av mine kjære ivrige (😂😈) lesere, har jeg skriver jeg nå et innlegg om Dagens tur i kjelleren, og hva som skjedde der.... 
ikke ofte jeg går inn i det kjellerrommet egentlig . Det er kaldt der, rotete, og mye å ta tak i... men, jeg må av og til bare gjøre det jeg må... 

og etter mye aktivitet , og tankevirksomhet er jeg ferdig.. kjelleren er ryddet og ved er kommet på plass og jeg har kvittet med meg mye boss og fått mer oversikt over ting som er der, og som ikke byrde være der og hva som videre kunne vært gjort. Hele økten koster meg over 200'kcal, og dermed er trompoenget i boks. 
Kunne ikke hoppe så høyt her, det er lavt under taket. 

Nå sitter jeg lykkelig i godstolen , og vurderer sterkt å unne meg en god lørdagstreningsøkt... eller en kopp kaffe... Vetsje helt. Kanskje begge deler. Det er jo lørdag... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar