torsdag 3. november 2016

Nytt vektresultat og nye veier

God kveld 
Da har jeg landet litt etter ett nytt møte med Roedegjengen "min". Har offisielt gått ned 0,9 kilo denne uken, og er veldig fornøyd med det. 
Det er blitt november nå ja, og kosetiden truer. Vi prater og leser mye om dette på kurset, siden denne tiden vi nå går i møte, er den mest populære tiden i året å gå opp i vekt på😜
Jeg har ikke tenkt å gå i denne spisefellen igjen, jeg skal gå nye veier og på mange måter skape meg en ny "kos" som ikke er spiselig. Det blir min vei denne julen og førjulstiden . Og jeg har som mål å gå ned i vekt i denne kursperioden og. Har ikke bestemt meg for hvor mye ennå, men vi har en konkurranse på gang, og den kjenner jeg på at jeg vil vinne💪(eller ihvertfall delta)

Fryder meg over å like damen i speilet, jeg er så fornøyd med meg selv og det jeg mestrer nå. 
Stor klem til megselv 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar