fredag 18. november 2016

Sterk og streng, men hvor ble det av "å ha det gøy"?

Hei!! 
Wow for en prosess !! 
Jeg har vandret fra motvilje for et evig slankepress . 
Til å faktisk finne den rette motivasjon, til å endre min livsstil og skape ny tradisjon.

Før var vekten min fiende og sorg,
 men vi har blitt fortrolige, den er kommet inn i min borg
Vi har våre møter, og den er alltid så ærlig ? Vel, når den vise mindre tall enn forrige gang er i hvert fall livet herlig💪. 

Før tenkte jeg at trening ville få kroppen lett som en fjær, og trente mer enn jeg orket, sta som jeg er. Men jeg har lært at trim og trening er avgjørende for en sunn, sprek og sterk kropp, men hjelper lite fornem vektnedgang hvis en spiser hva som helst uten stopp.. 

Så jeg har vært streng, og sterk i viljen som aldri før, har fått kontroll på det meste, men er livsgleden nesten på vei ut av min dør?
Er jeg blitt så sta og streng og viljesterk , at jeh har glemt å glede meg over mitt unike livsverk? 
Neida, jeg er ikke deprimert, bare lettere irritert! Og Jeg har bestemt meg for at resten av livet skal være gøy og glede!!! Til glede og fortvilede for de som i livet mitt er tilstede! 
Trene skal jeg alltid, og spise deilig mat, men ikke gi blaffen i hva som ligger på mitt fat. 
Hverdagsaktivitet er like gøy som en hard økt med trening, jeg er i stand til å være aktiv og med denne gøye klokken gir all aktivitet en gøy mening

Jeg vil juble meg videre ned i vekt, 25 kg igjen er jo ingenting i forhold til de 50 kg jeg er kvitt! (Ja det stemmer, siste skrevne linjer var ikke på rim) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar